Panasonic Lumix PRO serviceprogramma

Panasonic heeft vandaag de introductie aangekondigd van LUMIX PRO, een uitgebreid serviceprogramma voor professionele LUMIX-gebruikers. Fotografen en videografen moeten er bij professioneel gebruik van Panasonic-producten vanuit kunnen gaan dat zij het werk voort kunnen zetten indien een product niet naar behoren werkt. Dit programma zorgt ervoor dat deze gebruikers door kunnen gaan met het maken van opnames, via een serviceprogramma met een consistente wereldwijde ondersteuning. LUMIX PRO kan worden afgestemd op de behoefte van de individuele gebruiker.

Wereldwijde reparatieservice op maat

LUMIX PRO is in het leven geroepen voor de gebruiker en zal verschillende ondersteuningsniveaus bieden voor fotografen en videografen. Dit modulaire karakter biedt flexibiliteit, waardoor het toegankelijk is voor diverse LUMIX-gebruikers.

Er wordt een scala aan binnenlandse en wereldwijde onderhoudsdiensten en reparatieservices aangeboden – inclusief onderhoud als sensor-, EVF- of bodyreiniging of lenskalibratie*. Leden kunnen ook profiteren van versnelde en gegarandeerde doorlooptijd of toegang tot leenapparatuur wanneer de gewenste doorlooptijd niet haalbaar is. Afhankelijk van de apparatuur zijn er lidmaatschapsniveaus vastgesteld en kan er tegen betaling een bijpassend lidmaatschap aangeschaft worden.

LUMIX PRO zal meer bieden dan alleen ondersteuning. LUMIX PRO wil haar leden ook relevante en exclusieve voordelen kunnen aanbieden in samenwerking met belangrijke partners in de fotografiewereld.

Panasonic zal de LUMIX PRO-service verder uitbreiden naar andere landen, zodat een echt wereldwijd programma ontstaat dat fotografen kan ondersteunen wanneer en waar hun behoefte het grootste is. LUMIX PRO zal gefaseerd in Europa worden uitgerold en beschikbaar worden voor de LUMIX GH4, GH5, GH5s en de G9.